Fókuszálás? Csendet az irodában!

Klasszikus zajos iroda
Nem megy a fókuszálás? Olyan iroda kialakítása a cél, amely segít Önnek a sikeres koncentrálás elérésében. Ez a módszer pedig bőven túlmutat azon, hogy az asztalon rend legyen. Hogyan legyen fókuszálás könnyen elérhető? Olvasson tovább!

Mit nevezünk fókuszálás-megvétózó zajként?

– naptár a falon, céges logókkal
– marketingtervező lap, sok-sok felirattal, színnel, cetlikkel, kiemelésekkel
– könyökő az asztalon, ami tolja rád az infókat, a jegyzeteket
– mappák a polcokon, feliratokkal, fokozható még: harsány színekkel
– apró dobozok az asztal sarkán, tűzőgép kapcsook, gemkapcsok, rajszögek, sok-sok felirat a dobozokon
– arószertartó, rajta még a vonalkód, benne különféle tollak kavalkádja
– könyvek, figyelemfelkeltő címekkel a gerincükön
– vaskos köteg fénymásolópapír, harsogó, nagybetűs csomagolással

Megannyi ordító üzenet, amely folyamatosan árasztja Önre A Zajt.

Azt a zajt, ami bár nem hallható, de a dolgozni vágyó, fókuszálásra áhító agy folyamatosan foglalkozik vele. Ezzel pedig végig lefoglalja az agy- és figyelem-kapacitás nagy részét.
Klasszikus zajos iroda

Klasszikus zajos iroda

Az Irodakommando most főleg az irodaszer megfelelő tárolásához, a zaj elzárásához szeretne támpontokat adni:

1) tárolószekrény

– olyan irodabútor, amiben a mappák elzárhatóak, mert a fókuszálást inkább egy kellemes fa bútorfelület szolgálja, nem a mappa-hadsereg a címketengerrel
– fiókos résszel rendelkező szekrény, ahol a nem gyakran használt irodaszer apróságok elzárva tarthatóak, pl. a különféle méretű üres borítékok, etikett címkék, fénymásolópapírok, mappák, genotherm tasakok, jelölők stb.

2) íróasztal

– aminek van néhány fiókja, ahova a kisebb, de gyakran használt irodaszer dobozkák rendszerezve elrejthetőek (cellux, tűzőgép és kapcsok, radírok, térképtűk, hibajavító stb.)
– fiókokban néhány boríték, tartalék tollak, stb. előkészítve, hogy szükség esetén ne kelljen a felállni és a tárolószekrényhez menni, hanem kéznél legyenek
– érdemes a fiókok alját bélelni “folyós” irodaszer tárolásához (pl. patron, utántöltők, tinta a nyomdapárnához, stb.)
– csökkenti a káoszt és növeli a rend érzését, a fókuszálás lehetőségét, ha a sűrűn használatos tárgyak is eltűnnek az asztalról. (Irattartó papucs az ömlesztett, még nem rendszerezett anyagokhoz, írószerek stb.) és tényleg csak azok vannak elöl, amik az adott munkához feltétlenül szükségesek

3) polc, ami nem nyitott

Az ajándékba kapott vagy akár saját céges reklámajándék (bögre, naptár, papírnehezék, egérpad stb.) is csak akkor legyen szem előtt, ha a munkához feltétlenül szükséges, egyébként a szekrényajtó jótékony takarását használjuk ki
Ha eltesszük az ordító tárgyakat az irodából, akkor hangulatosabb, kevesebb zaj éri az elménket és hatékonyabb a munkavégzés.
Nagyban csökkenti a zajt, ha az iroda nem az irodaszer tárolását szolgálja. Azaz csak annyi holmi van az irodában, ami ténylegesen kell, felesleges nagyobb raktárkészletet felhalmozni tollakból, fénymásolópapírból. Inkább tegyen szert egy VIP ügyfélkapcsolattartóra, aki folyamatosan, az Ön igényeire és szükségleteire szabva látja el Önt – természetesen egyedi VIP áron.

Az ingyenes irodaszer-optimalizálás konzultációhoz vegye fel a kapcsolatot velünk itt:
Vittinger László
Mobil: +36 70 427 6900
Email: felderites@irodakommando.hu