Irodaszer Önnek

Az irodaszer beszerzése a legtöbb vállalkozásnak egy állandó macera, ráadásul rengeteg felesleges költség keletkezik vele. Kétféle “megszokott” beszerzési módszer van: az egyik költséges, a másik pedig időt vesz igénybe – az Irodakommandó a harmadik, tökéletes alternatívát kínálja Önnek.

Cégünk egyszerű megoldást kínál az irodaszer beszerzés kapcsán

  1. Felmérjük az ön cégében az irodaszer és a kapcsolódó fogyóeszközök használati szokásait
  2. A felmérés alapján ajánlatot teszünk egy folyamatos, kiszámítható konstrukció alapján az adott irodaszer, irodakellék és egyéb termékek szállítására
  3. Ha Ön elfogadja az ajánlatunkat, akkor nem lesz több gondja az irodaszer beszerzés kapcsán

Az irodaszer használati felmérés is aranyat ér Önnek!

Őszintén: Ön pontosan nyomon követi, hogy mennyi irodaszer fogy el havonta vagy évente az irodájában? Tudta, hogy a legtöbb cég akkor szembesül a beszerzés fontosságával, amikor már valami kifogyott? És azt tudta, hogy a cégek 97%-a minden irodaszer beszerzés során vásárol valami felesleges dolgot?

Nézzen szét az irodájában, fogadni merünk, hogy van pár extra csomag gémkapocs vagy néhány doboz – egyébként évente csak 1-2 alkalommal használt – rajzszeg. Az is lehet, hogy az Ön cégében a Post-Itekből van számos dobozzal és nem tudja megmondani, miért vásároltak ennyit belőle!

Nos, mi tudjuk!

Ahogy azt már említettük a cégek az irodaszer beszerzés során mindig vásárolnak valami feleslegeset is – például kifogy a fénymásolópapír, akkor bevásárolunk még pár irodaszert, hogy nehogy holnap az fogyjon ki.

Ha a vállalkozások figyelemmel kísérnék az irodaszer használati szokásaikat, akkor rengeteg időt és pénzt spórolnának meg – tehát a szolgáltatásunk legelső pontja már több tízezer forint* és több óra* megtakarítást jelent Önnek – és ebben olyannyira biztosak vagyunk, hogy…

az irodaszer használati felmérés: díjmentes!

Önnek nincs más dolga, mint:

  1. Kitölteni az előzetes irodaszer használati online kérdőívet – mindössze pár perc alatt
  2. Lehetséges, hogy kollégánk néhány kérdésére még válaszolnia kell

Ennyi az egész, mi a válaszai alapján pontosan megmondjuk milyen irodai eszközre, milyen gyakran van szüksége.

A második lépésben pedig komplett, kiszámítható árajánlatot aduk Önnek, amelyre Ön természetesen mondhat nemet, ha jobb megoldást tud, de még ne szaladjunk előre.

Néhány irodatípusnak összeszedtük a legfontosabb irodahasználati tudnivalókat, így ha Ön az alábbiak közül a saját szakterületére ismer, kattintson a megfelelő ikonra.

 

Irodaszer bármilyen irodába – de mindegy…

Irodaszerre minden irodának szüksége van, azonban nem mindegy, hogy:

  • milyen irodaszerből mennyit használ;
  • milyen minőségű irodaszerre van szüksége a különböző feladatokhoz (hiszen van olyan cég, akinek elegendő az olcsóbb gémkapocs vagy post it, de kiváló minőségű fénymásolópapírra és borítékra van szüksége)
  • hogyan teszi gazdaságossá és hatékonnyá az irodaszer beszerzést és használatot!

Irodaszer használati felmérés az Irodakommandótól

Kérje díjmentes irodaszer használati felmérésünket és mi pontosan megmondjuk Önnek, mire van szüksége. Kiszámíthatóbbá tesszük irodaszer beszerzését. Természetesen a felmérés kitöltése semmilyen vásárlási kötelezettséget nem von magával.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés